Szolgáltatásaink

Szolgáltatásaink

Amivel mi foglalkozunk:

 

  1. Teljes projekt levezénylése (a tervektől a nyitásig és az üzemeltetésig)
  2. Meglévő üzlet felmérése és tanácsadás
  3. Személyzeti tréning

 

1.Teljes projekt Levezénylése

 

Sok embernek nagy vágya, hogy egy saját étterme, bisztrója, kávézója legyen. Ezzel nincs is semmi gond mindaddig, amíg az adott illető úgy bele nem fog egy vendéglátó egységbe üzemeltetésébe, hogy előtte abban semmilyen, vagy csak nagyon csekély tapasztalata van.

Az egyik legnagyobb hiba, amikor valaki más szegmensben igen sikeres, és azt gondolja, hogy ezért ehhez is fog érteni, mert ez sem lehet nehezebb. Emiatt sok új projekt már a kezdetektől kudarcra van ítélve.

A valódi helyzet az, hogy egy vendéglátó egység nyitása hihetetlenül összetett folyamat: szükséges hozzá a közgazdaságtani tudástól kezdve a műszaki ismereteken keresztül a pszichológiai készségek alkalmazása is.

Lehet, hogy esetleg megmosolyogtató gondolat ezt olvasni, de egy alapos piackutatás tekintetében sem elegendő csak közgazdasági alapelveket nézni. Hosszasan lehetne sorolni, hogy milyen nem várt buktató várnak még ezen a rögös úton…

 

Ezzel azt szeretnénk kifejezni, hogy igen összetett feladat egy igazán jól működő vendéglátó egység létrehozása, amit nem csak ideiglenesnek szánunk, hanem hosszú távon is sikeresnek, és nemcsak a profittermelésre, hanem egy Brand létrehozására is törekszünk.

A mi küldetésünk között ez is szerepel, hogy ne csak rábeszéljünk valakit egy közepes dologra, hanem az is, hogy részletesen elmagyarázzuk, minek mi az előnye és hátránya és, hogy az adott üzlettel milyen sikereket, vagy akár kudarcot lehet elérni.

 

Amennyiben valamely üzletfelünk felkér minket egy teljes projekt levezénylésére, úgy a kliens egyéni elképzeléseit maximálisan figyelembe véve elkezdünk kutatni a legmegfelelőbb helyszín után. (Amennyiben még nem egy konkrét üzletről van szó!)

 

Röviden a folyamatokról:

 

  • Helyszínek feltérképezése
  • Egy feltérképezett helyszínhez hozzácsatolt üzleti terv készítése
  • Az adott helyszín megvételének, vagy bérleti jogának átvételében való segítségnyújtás, vagy teljes folyamat levezénylése
  • Esetlegesen új design kialakításában való segítség, akár teljes átalakításban való segítség
  • Teljes belső struktúra kialakításában való segítség
  • Az adott üzlet profiljához ajánlott személyzeti struktúra kitalálása, felvételének levezénylése és szakmai hiányosságok esetén tréningezése.
  • Üzlet „kulcsra készre” felkészítése és meghatározott időpontra átadása.

 

2.– Meglévő üzlet felmérése és tanácsadás

 

Ezen szolgáltatásunk keretében már működő egységekről beszélünk, olyan üzletekről, ahol valamilyen probléma adódott.

A problémák több okból is felmerülhetnek:

  • Hibásan jól felmért piaci szegmens
  • Nem megfelelő pénzügyi támogatottság (elszámolási problémák, kiépített rendszer, stb.)
  • Személyzeti hiány, hozzáállásbeli vagy képzettségbeli hiányosságok
  • Belső üzleti struktúrából eredő problémák,
  • …és még számos, itt nem részletezett eset fordulhat elő.

 

Amennyiben egy üzletfelünk felkér minket a működő egységének a feltérképezésére, úgy mi többféle konstrukció közül választva tudunk ajánlatot tenni. Ez a rövid, pár órás felméréstől és tanácsadástól kezdve a teljes beépülésig bezáróan is megvalósulhat.

Mit jelenthet itt a teljes beépülés? Nos, ezt majd csak személyesen szeretnénk kifejteni.

 

3.– Személyzeti tréning

 

Úgy gondoljuk (és ezt láttuk külföldön is), hogy az egyik legfontosabb része az üzleteknek a szakképzett személyzet. Sajnos ez a jelenlegi piaci körülmények között sok esetben nem tud megvalósulni. Sőt, olyannyira hiány van a szakképzett munkaerőből jelen pillanatban, hogy üzletek zárnak be pusztán emiatt.

Itt nem csak arra gondolunk, hogy nem is találnak személyzetet, hanem, hogy egy-egy nagyon jól kigondolt üzletet a benne dolgozó személyzet nem megfelelő hozzáállása tesz tönkre akár észrevétlenül, vagy akár hihetetlenül látványosan is. Erre mindenki tudna személyes példákat felsorolni, ezért ezt nem is részletezzük tovább.

A mi alapelvünk az, hogy javítsunk a meglévő helyzeten, gyógyítsuk meg, építsük fel újra vagy át az üzletet a személyzet megfelelő képzésével és egy jól kialakított, működő sztenderd betartatásával, hogy ezzel tudjuk az üzletet újra a megfelelő irányba mozdítani.

Nagyon fontos kiemelni a megfelelő, szakértelemmel rendelkező és lojális vezetést!

Egy sikeres üzlet kulcsa lehet a jó vezető kiválasztása, és még fontosabb annak megtartása.

Szerintünk egy jó vezetőnek is folyamatosan fejlesztenie kell önmagát és a piaci változásokat figyelembe véve újabb és újabb stratégiákat mutatni a tulajdonosi kőrnek, hogy az üzlet mozgásban legyen, és helyt álljon a jelen világ folyamatosan változó körülményei között is.

Milyen költségekkel járhat ez?!

Személyre szabott csomagokkal dolgozunk, de ez nem azt jelenti, hogy mivel valakinek már van egy üzlete, ezért bármennyit elkérhetünk….
Sőt, fontos a számunkra, hogy a befektetett munkával oly mértékben legyen egyenértékű a díjazásunk, hogy a megrendelő is azt érezze jól járt és a befektetése többszörösen megtérül!